Search
Close this search box.

De mensen van 5ST3PS hebben ruim 100 jaar ervaring in het structureel verbeteren van organisaties en het begeleiden ervan in de Lean en Agile Transformatie. Onze aanpak is erop gericht om het effect te bereiken, nieuw gedrag aan te leren en de nieuwe werkwijze te accepteren. Iedere organisatie is anders. Wilt u weten hoe wij uw organisatie kunnen helpen om baanbrekende veranderingen te realiseren? Neem dan contact met ons op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Retail & Customer Service

Bij 5ST3PS staan ​​we met één been in de wetenschap en één been in de praktijk. Hierdoor kunnen we de kennis van beide werelden combineren en gebruiken in onze cursussen. Op deze pagina delen we enkele artikelen om onze wetenschappelijke kennis te delen.

Het verbeteren van het bedrijfsproces van een call center van een retail bedrijf met een procesverbetering van 20%

Het verbeteren van het bedrijfsproces van een call center van een retail bedrijf met een procesverbetering van 20%

First Time Right verhogen First Time Right verhogen is een actueel thema voor Call Centers. Zoals je weet is een…

Wilt u meer weten over onze cursussen

Bel ons op werkdagen tussen 9.00 en 18.00 uur

Blogs

Angstcultuur en Lean Management

Lean management is een populaire methode voor procesverbetering. Maar soms wordt het geassocieerd met angstcultuur en lean management. Is dat terecht? In deze blog lees je meer over dit onderwerp. Eerst wat is Lean? Het doel van Lean is om verspilling te minimaliseren en waarde voor de klant te maximaliseren. Hoewel Lean enorme voordelen kan bieden, mislukt het vaak in organisaties waar een cultuur heerst waarin medewerkers worden afgerekend op hun fouten. In deze blog bespreken we waarom

Read More »

Wil je meer leren over onze opleidingen?

Brochure downloaden

Brochure downloaden