het verbeteren van de service level van 40% naar 90% in een internationale telecom bedrijf
Praktijkcasus Lean Six Sigma Service Levels Verbeteren Hoe kun je de service levels voor een klantproces verbeteren? In onze Praktijkcasus…
Lean E-learning
Agile en Scrum E-learning
Lean Six Sigma English
Home
|
Case Studies
|
Telecommunications, Media & Technology
De mensen van 5ST3PS hebben ruim 100 jaar ervaring in het structureel verbeteren van organisaties en het begeleiden ervan in de Lean en Agile Transformatie. Onze aanpak is erop gericht om het effect te bereiken, nieuw gedrag aan te leren en de nieuwe werkwijze te accepteren. Iedere organisatie is anders. Wilt u weten hoe wij uw organisatie kunnen helpen om baanbrekende veranderingen te realiseren? Neem dan contact met ons op om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen.
Bij 5ST3PS staan we met één been in de wetenschap en één been in de praktijk. Hierdoor kunnen we de kennis van beide werelden combineren en gebruiken in onze cursussen. Op deze pagina delen we enkele artikelen om onze wetenschappelijke kennis te delen.
Praktijkcasus Lean Six Sigma Service Levels Verbeteren Hoe kun je de service levels voor een klantproces verbeteren? In onze Praktijkcasus…
Hoe krijg je ze zover oftewel hoe je mensen meekrijgt in procesverbetering, zelfs als ze het nut niet inzien Hoe krijg je ze zover? Procesverbetering staat centraal in Lean Six Sigma, en als Green Belt of Black Belt practitioner heb je de vaardigheden om organisaties efficiënter te maken. Het implementeren van verbeteringen kan echter een uitdaging zijn. Vooral wanneer medewerkers het nut ervan niet inzien. Hoe zorg je ervoor dat ze toch meegaan in de verandering? Hoe krijg
Wij zijn 5ST3PS, al sinds 2017 de Beste Opleider van Nederland.
Onze bekroonde Lean, Six Sigma en andere zakelijke opleidingen met geaccrediteerde trainers van wereldklasse helpen uw bedrijf en personeel om slimmer, beter, sneller en goedkoper te werken.
Volg ons op de 5ST3PS LinkedIn